اهمیت-تجربه-در-بورس

اهمیت تجربه کاری در معاملات بورس (همراه با ویدئو)

فهرست مطالب

 

کسب آموزش و دانش یکی از مهمترین راه های رسیدن به موفقیت در هر حرفه ای می باشد و شاید با خود فکر کنید که خواندن چند کتاب و چند مقاله برای رسیدن به موفقیت کافی می باشد اما آنچه که باید در نظر داشته باشید این است که علم و دانش بخشی از موفقیت است و تجربه بخش دیگر و لازمه ی آن می باشد که در هیچ کتابی نمی توانید آن را پیدا نمایید .

افراد نا موفق معمولا هزینه بیشتری برای خرید چیز های غیر ضروری زندگی خود مثل خرید بهترین نوع گوشی یا خرید بهترین نوع تلویزیون و از این چنین موارد مشابه که اصولا برای آنان کاربرد خاصی نیز ندارد می نمایند . این افراد حاضر نیستند روی آموزش و بدست آوردن تجربه برای پیشرفت بهتر در زندگی خود سرمایه گذاری کنند و اصولا این عمل را بدون فایده می دانند و گشتن در شبکه های اجتماعی و یا دیدن فیلم و سریال های تلویزیونی را ترجیح می دهند . این افراد سرمایه گذاری در بازار بورس را نیز بی فایده و پر خطر و باعث از دست دادن سرمایه می دانند .

در هر رشته ی کاری افرادی که با تجربه و دانش بیشتری هستند می توانند خیلی سریع تر و قوی تر عمل نمایند و تصمیم بگیرند و موفقیت بسیار زیادی نسبت به افراد کم تجربه بدست خواهند آورند .

افراد زیادی در بازار بورس فعالیت دارند و مشغول تجارت هستند و شاید خود شما نیز به تازگی و یا از خیلی وقت پیش است که در بازار بورس مشغول فعالیت هستید . همه ی این افراد می دانند که فعالیت در بورس ماننده هر رشته ی دیگر نیازمند تجربه است که برای بدست آورن آن زمان زیادی باید صرف شود که می تواند در کسب موفقیت آنها نقش اساسی ایفا کند.

اهمیت تجربه کاری در معاملات بورس

روش های کسب تجربه

تجربه بدست آمده را می توان به دو روش بدست آورد . روش اول اینکه خود شخص با دانش و تجربه ای که ندارد شروع به انجام معاملات نماید که برای بدست آوردن تجربه می تواند بعد از گذشت چندین سال و به احتمال بسیار زیاد همراه با ضرر و زیان فراوان ، تجربه کافی و لازم را بدست آورد . بنابر این در این مورد این شخص ، هم زمان و عمر و هم پول خود را باید از دست بدهد تا تجربه لازم و کافی را بدست آورد و باید توجه داشت که این تجربه کسب شده چه میزان می تواند درست باشد آیا الگوهای تجربی درستی می توانند باشند یا خیر و آیا برای استفاده در جهت موفقیت به ما کمک می کند یا خیر .

روش دوم که روش مورد تایید از نظر بزرگان علم و دانشمندان می باشد و راه بسیار کوتاه و کم هزینه تر نسبت به روش اول می باشد استفاده از تجربه ی دیگران است که سالیان سال مشغول فعالیت در حرفه خود هستند می باشد . برای مثال یک خلبان و یا یک جراح را در نظر بگیرید اگر آن دو بخواهند در حرفه خود به موفقیت با کمترین زمان و هزینه برسند باید از کسی که قبلا همین کار را انجام داده و تجربه لازم و درست را دارد کمک بگیرند به فرض آن جراح تازه کار اگر برای جراحی از یک جراح متخصص و با تجربه کمک بگیرد و از تجربیات ایشان استفاده نماید هم سریع تر به هدف خود می رسد و هم بیمار از جراحی او رضایت کامل خواهد داشت . و یا اینکه خلبان را در نظر بگیرید اگر برای پرواز کردن خود از یک خلبان ماهر و با تجربه کمک بگیرد حتما پرواز موفق تر خواهد داشت و مسافران آن هواپیمایی در هنگام بلند شدن هواپیما از زمین و در طول پرواز و هنگام نشستن در مقصد احساس آرامش خواهند داشت .

در بازار بورس نیز استفاده از تجربه ی کسانی که سالیان سال است که در بازار بورس فعالیت دارند به شدت توصیه می شود . استفاده از تجربه این افراد می تواند راه را برای شما کوتاه تر نماید بدون آنکه شما لازم باشد برای بدست آوردن این تجربه درگیر ضررهای احتمالی بازر شوید و از هدر رفت وقت و عمر شما نیز جلو گیری می نماید .

اهمیت تجربه کاری در معاملات بورس

استفاده از تجربه های بدست آمده دیگران برای موفقیت

کسب موفقیت و سود در بازار بورس می تواند بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد و در واقعیت این انجام این کار بسیار کار بزرگ و دشواری است و می تواند زندگی و درآمد شما را متحول سازد که برای دست یافتن به آن باید تجربه و دانش خود را افزایش دهید .

طبق آمار گرفته شده در سطح جهانی بین هشتاد تا نود درصد از افرادی که در بازار بورس به صورت موفق در حال فعالیت و تجارت خود هستند دارای سابقه ی کاری بسیار بالا در بازار بوس می باشند و تجربه لازم و کافی را در این بازارها بدست آورده اند و موفقیت هایی که در حال حاضر بدست می آورند آورده اند نتیجه همان تجربه ای است که از گذشته بدست آورده اند .

بنا براین تجربه در بدست آوردن موفقیت در هر زمینه ی کاری حرف اول را میزند و در بازار بورس نیز این قضیه صادق و اثبات شده می باشد و نیاز به تجربه در سطح بالا همراه با دانش است .

و بهتر است برای فعالیت در بازار بورس از دانش و تجربیات افرادی که آن ها را در طول سالیان زیادی کسب نموده اند استفاده شود زیرا اولا جلوی ضررهایی که از نداشتن تجربه لازم متحمل می شویم را بگیرد دوما از نظر زمانی و فرسایشی بسیار زیاد جلو می رویم و درنهایت به هدف خود که کسب موفقیت در معاملات می باشد منجر می شود .

همانطور که متوجه شدید وجود یک فرد با دانش و با تجربه در کنار شما در معاملات بازار بورس بسیار لازم و حیاتی می باشد  و می تواند در کنار شما قرار بگیرد و شما را در راه رسیدن به موفقیت کمک نماید .

اهمیت تجربه کاری در معاملات بورس

دانش و تجربه شرکت مهد سرمایه

تنها راه حفظ سرمایه و افزایش آن و بدست آوردن موفقیت در هر نوع بازار مالی از جمله بورس ایران و بورس بین المللی ، داشتن دانش و تجربه لازم می باشد که نتنها از ضررها سرگردانی شما در معاملات به طور چشم گیر جلوگیری می نماید بلکه سرمایه شما را حفظ خواهد کرد و باعث ایجاد هدف و انگیزه در افزایش سرمایه شما نیز خواهد شد بنابراین این نکته قابل ذکر است که رابطه ی مستقیمی میان تجربه و موفقیت می باشد که افراد نا موفق آن را مورد استفاده خود قرار نمی دهند و بهره لازم را از آن نمی برند .

شرکت مهد سرمایه با دانش و تجربه خود که در بیش از ۱۵ سال فعالیت در بازار های مالی بورس چه در بورس ایران و چه در بورس بین المللی بدست آورده می تواند برای کمک و کوتاه کردن مسیر راه شما برای رسیدن به هدف و موفقیت در کنارتان قرار بگیرد و تجربیات ۱۵ ساله خود را در اختیار دانشجویان خود قرار دهد . گاهی برای رسیدن به یک مطلب یا موضوعی باید سرمایه و زمان زیادی را از دست بدهید که تازه آن مطلب را در یابید و تجربه ی آن برای شما پر هزینه تمام خواهد شد و به احتمال زیاد باعث می شود علاقه ای که در اول کار به این بازار داشتید را از دست بدهید .

شرکت مهد سرمایه با انتقال دانش و تجربیات خود قادر می باشد این توانایی را در افراد ایجاد نماید که در معاملات خود تصمیمات درستی را بگیرند و موفقیت بسیاری کسب نمایند و از ضررهای نا بهنگام خود جلوگیری نماید که این موضوع دغدغه ی فکری تمام معامله گران می باشد و برای رفع آن حاضر به انجام هر کاری از جمله شرکت در کلاسهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال می باشند که این امر در از نظر آموزش های مهد سرمایه چیز های بدهی و پیش پا افتاده ای می باشد و در سیستم آموزشی مهد سرمایه آنچه که آموزش داده می شود به غیر از انتقال تمام تجربیات بازار علومی فراتر و خاص تر از این موضوع ها می باشد .

طبق بررسی های انجام شده از دانشجویان مهد سرمایه پس از پایان دوره های آموزشی و اینکه تجربیات خوبی در اختیار آنان قرار گرفته بسیار شگفت زده و سرشار از احساس رضایت می باشند به طوری که آنها می گویند آموزشهای مهد سرمایه در تفکرات معاملات ما تحول بزرگی ایجاد نمو

نتایج

  • کسب دانش و تجربه در هر حرفهای از جمله در بازار بورس می تواند به شدت بر روی موفقیت شما تاثیر گذار باشد .
  • تجربه به دو صورت بدست می آید اول از طریق پرداخت هزینه و زمان زیاد و بدست آوردن تجربه و دوم از طریق استفاده کردن از تجربه دیگران که تمام نخبگان علمی و دانشمندان استفاده از تجربیات دیگران پیش نهاد شده است .
  • کسب موفقیت و سود در بازار بورس بسیار هیجان انگیز و در واقعیت امر کار دشواری می باشد که با دانش و بدست آوردن تجربه لازم سختی این کار رفع می شود.
  • تنها راه حفظ سرمایه و موفقیت در بازار بورس داشتن دانش و تجربه ی لازم و کافی می باشد .
  • شرکت مهد سرمایه با انتقال دانش و تجربیات چندین ساله ی خود می تواند راه رسیدن به موفقیت شما را بسیار کوتاه تر نماید.

مطالب مرتبط

بالاترین سطح آموزش الگوتریدینگ در بازارهای مالی را در دوره کوچینگ مهد سرمایه خواهید یافت. برای اطلاعات بیشتر به صفحه کوچینگ مراجعه نمایید.


اشتراک گذاری

با نظر سنجی به ما کمک کنید تا بهترین محتوا را برای شما آماده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *