درخواست طراحی سبد سهام

آنچه که در طراحی سبد سهام مهم است کاهش  ریسک سرمایه گذاری  است. که در عمل طراحی آن، نیاز به وقت و هزینه زیادی دارد.

 شرکت مهد سرمایه با استفاده از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار یکپارچه شده هوش مصنوعی در سطح جهان بهترین ترکیب سبد سهام را بر اساس استراتژی و سهام‌های مورد نظر به مشتریان ارائه می‌کند.

طراحی سبد سهام سبد سهام ترکیبی
طراحی سبد سهام سبد استراتژی ترکیبی
طراحی سبد سهام کمترین میزان همبستگی
طراحی سبد سهام نتایج گراف محاسبات همبستگی
تست پیشرفته

علت برتری طراحی سبد سهام ما نسبت به دیگران

موقعیت مالی و اهداف سرمایه گذاری افراد متفاوت است بنابراین نخستین مرحله در ساخت پورتفولیو مشخص کردن موارد ذکر شده می‌باشد.
یکی از مواردی که در اولویت قرار دارد می‌توان به سن و سال افراد اشاره کرد، طبیعتا استراتژی افراد مجرد و جوان تر با استراتژی افراد مسن تر که بازنشسته شده اند متفاوت است.
مورد بعدی شخصیت افراد و میزان ریسک پذیری آنها است. همه افراد می‌خواهند هر سال نسبت به سال قبل بازدهی بیشتری بدست آورند ولی هرکسی متناسب با میزان ریسک پذیری خود این کار را انجام می‌دهد.
همانطور که اشاره شد، موقعیت مالی، اهداف سرمایه گذاری و همچنین ریسک‌پذیری افراد عوامل تعیین‌کننده‌ نحوه اختصاص دادن میزان سرمایه برای ساخت پورتفولیو می‌باشد.
پس می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که برای بالاتر بردن میزان بازدهی یکی از راه کارها افزایش میزان ریسک است، بنابراین هر چه ریسک بیشتری را تحمل کنید و بپذیرید بازدهی بیشتری بدست می‌آورید.

نکته مهم بعد  از خاطرنشان کردن مطالب بالا این است که مشتریان ما هنگام درخواست طراحی سبد سهام از جمیع   جهات آسوده خاطر خواهند بود و این امر حاصل تلاش تیم مهدسرمایه می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا می‌توانیم با میزان درصد ریسک پذیری شما بهترین سبد یا همان پورتفولیو را برای مشتریان خود با حداکثر میزان بازدهی آماده کنیم.