برنامه نویسی اندیکاتور

سفارش ساخت اندیکاتور

اندیکاتورها، به واسطه کمی بودن‌شان، پای ثابت بسیاری از استراتژی‌های معاملاتی هستند. تقریباً تمام نرم‌افزارهایی که برای تحلیل تکنیکال و طراحی استراتژی‌های معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تعداد قابل توجهی از اندیکاتورهای پیش‌فرض را در خود جای داده‌اند. با این حال بسیار پیش می‌آیند که معامله‌گران نیاز به ساخت اندیکاتورهای جدید و یا سفارشی‌سازی یا ترکیب اندیکاتورهای موجود پیدا می‌کنند.

فهرست مطالب

سفارش طراحی ساخت اندیکاتور

شرکت مهد سرمایه آماده‌ی ارائه خدمات شامل ساخت و سفارشی‌سازی اندیکاتورهای تکنیکال به زبان‌های برنامه‌نویسی MQL4 و MQL5 است. در صورت نیاز به خدمات این مجموعه می‌توانید شرح دقیق نیاز خود را در فرم زیر وارد و ارسال کنید. متخصصین ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را جهت رفع نیازتان به عمل می‌آورند. هزینه ارائه این خدمات، بسته به نوع کار متفاوت بوده و پس از بررسی درخواست اعلام می‌شود.

مراحل انجام کار 

  1. ثبت سفارش و اعلام جزئیات اندیکاتور درخواستی (چنانچه می‌خواهید اندیکاتور را از صفر برای شما بنویسیم، باید شرایط یا اصطلاحاً Ruleهای آن را برای ما توضیح دهید، و اگر یک یا چند اندیکاتور دارید که می‌خواهید آن‌ها را اتقاء دهید یا ترکیب کنید، باید فایل سورس کد یا اجرایی اندیکاتور(ها) را برای ما در فرم زیر ارسال کنید.)
  2. ارجاع درخواست به واحد برنامه‌نویسی جهت بررسی زمان و هزینه اجرا (درخواست مشتریان ابتدا از لحاظ امکان پیاده سازی بررسی میشود،  درخواست ها باید در چارچوب بازارهای مالی و منطق برنامه‌نویسی باشد.)
  3. اعلام زمان و هزینه به مشتریان
  4. دریافت 50 درصد از مبلغ برای شروع پروژه
  5. تحویل اولیه فایل اجرایی اندیکاتور به کاربر  (فایل محدودیت تاریخ انقضاء دارد!)
  6. تسویه حساب و دریافت مابقی مبلغ پروژه
  7. تست اندیکاتور به مدت یک هفته در بازار توسط کاربر و اعلام خطاها و ایرادات احتمالی به ما (چنانچه در عملکرد اندیکاتور ایرادی دیده شود، یا شرایط مغایر با درخواست کاربر باشد، برطرف کردن مشکل برعهده ما است.)
  8.  تحویل کد منبع و فایل اصلی اجرایی اندیکاتور به کاربر پس از اتمام مهلت تست و عدم وجود خطا در عملکرد اندیکاتور

قیمت سفارش اندیکاتور

تحویل نهایی فایل‌ها منوط به تسویه حساب کامل است. همچنین، برای تغییر، به‌روزرسانی و ارائه‌ خدمات پشتیبانی بعد از گذشت یک هفته مهلت تست، هزینه‌ی جداگانه دریافت می‌شود.  محاسبه قیمت بر اساس  نوع و پیچیدگی پروژه متغیر خواهد بود.

فرم درخواست برنامه نویسی اندیکاتور