آموزش روانشناسی بورس

کتاب آموزش روانشناسی بورس (مرز موفقیت در بورس)

فهرست مطالب

چنانچه شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد بازار بورس شده‌اید یا سال‌ها بر روند فعالیت‌ها، خریدها و فروش‌های این بازار نظارت داشته‌اید و تا حدودی با این بازار آشنایی پیدا کرده‌اید و می‌خواهید به مطالعات خود در زمینه آموزش روانشناسی بورس نظم خاصی ببخشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. باید بدانید که بازار بورس و اطلاعات لازم جهت ورود به این بازار و موفق شدن در آن بسیار زیاد و گسترده می‌باشد.

به عبارتی بازار بورس دنیای دیگری از معاملات را به شما نشان می‌دهد که بایستی جهت ورود به این مقوله آموزش بورس، آموزش تحلیل تکنیکال بورس و آموزش برنامه نویسی بورس را می‌توانید در قالب آموزش هایی که مهد سرمایه ارائه می دهد، گذرانیده و آگاهی کامل نسبت به این موضوعات، با قدرت وارد بازار معاملات بورس شوید.

اگر چه تنها آموزش کافی نیست و بورس و معاملات آن نیاز به صبر، تمرین و تکرار دارد. در ادامه شما را با مجموعه کامل ۴ جلدی آشنا می‌کنیم که اطلاعات ارزشمندی در خصوص آموزش روانشناسی بورس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ما همراه باشید.

مرز موفقیت در بورس جلد 1

جلد اول کتاب مرز موفقیت در بورس در زمینه آموزش روانشناسی بورس

در جلد اول این مجموعه در خصوص روانشناسی معامله گران صحبت شده و اهمیت و ضرورت آن را بیان کرده است. سپس به معرفی عملیات خود تخریبی پرداخته و نظر خود را در خصوص وارد کردن منطق و احساسات در تجارت بیان کرده است. این کتاب با معرفی بومرنگ احساسی، در خصوص چگونگی رخ دادن آن صحبت کرده و در فصل پنج این کتاب شاهد پرداختن به مقوله مهم اعتیاد به احساسات هستیم.

در این کتاب در خصوص وضعیت احساسی نامطلوب اشاره شده و به طور کلی احساسات را در برابر بازار عنوان کرده و چگونگی افزایش کارایی معاملات را توضیح داده است. سپس به توضیح روانشناسی معاملات روزانه پرداخته و با معرفی کامل روانشناسی برنامه‌های معامله گران، در خصوص روانشناسی اخبار تجاری و معاملاتی نیز توضیحات مفصلی را ارائه داده است.

در این کتاب شاهد اطلاعات زیادی در خصوص روانشناسی روش‌های معاملاتی و روانشناسی اقتصادی هستیم که پس از تعریف کلی که از انضباط ارائه داده است، در خصوص انضباط شخصی در دو فصل مجزا صحبت شده و اهمیت آن را بیان کرده است. سپس اطلاعات جامعی در خصوص ضررها، اعتماد کردن، اهمیت شجاعت، تعهد و عمل را بیان کرده و با معرفی چگونگی غلبه بر رفتارهای منفی نظیر ترس، مقاومت، کشمکش‌ها در معامله، تفکر گروهی، معلومات زیاد، احساسات در بازار، موانع معاملاتی، ضرر و تمام شدن سوخت معامله، اطلاعات جامع دیگری در خصوص معرفی معامله گر درجه متوسط، رسمی و سازمانی، خوش بین، صعود گر ، حمایت شده و در اختیار خواننده قرار داده است.

مرز موفقیت در بورس جلد 2

جلد دوم کتاب مرز موفقیت در بورس

در جلد دوم این مجموعه در خصوص معامله گران آغازگر تجارت و چگونگی ورود به عرصه تجارت را شرح داده است. سپس با معرفی تصمیم گیری‌های ابتدایی درست، نحوه مدیریت مفید زمان و تصمیم گیری‌های طولانی مدت را نیز شرح داده است. در این کتاب شاهد توصیه‌های جدی در خصوص تغییر دادن روش‌های معاملاتی هستیم و ضمن معرفی معامله کردن در خانه، چگونگی انجام معامله برای افراد دیگر و با استفاده از سرمایه‌ی آن‌ها را توضیح داده است.

همچنین در این کتاب در خصوص چگونگی راه اندازی سازمان شخصی و ضمن معرفی معامله گرانی که توانایی به پایان رساندن روش و عمل به برنامه ریزی خودشان را ندارند، در خصوص معامله گرانی گفته شده که توانایی معامله ضمن پذیرفتن مسئولیت‌های آن را ندارند. در ادامه نیز در خصوص معامله گرانی بیان شده که توانایی موفق شدن بدون کارشکنی را ندارند و نمی‌توانند دست از بازرسی بردارند.

همچنین در فصل پانزدهم شاهد معرفی معامله گرانی هستیم که توانایی ترک کردن گروه و نجات دادن خود از وضعیت غیر معمول را ندارند. در ادامه کتاب نیز شاهد معرفی معامله گرانی هستیم که احساساتی نظیر ترس، حرص و طمع دارند و نمی‌توانند احساسات خود را کنترل کنند. در ادامه نیز در خصوص معامله گران منزوی، عشق و معامله گران خوشحال و یادگیری چگونگی تمرکز ارادی بر معاملات صحبت شده است.

مرز موفقیت در بورس جلد 3

در انتهای کتاب نیز در خصوص معامله گرانی اشاره شده که به طور ارادی توانایی در دست گرفتن معاملاتشان را نارند، می‌توانند گذشته را کنار گذاشته و به درستی پیش بروند، معامله گرانی که توانایی درست عمل کردن را دارند و می‌دانند دقیقا چه می‌خواهند، معامله گرانی که طبق برنامه‌های معاملاتی خود پیش می‌روند، از گفتگوی درونی موفقیت آمیز- حمایت گر برخوردار هستند، معامله گرانی که زندگی خود را متعادل می‌کنند، با چالش‌هایی نظیر تغییر، بی ثباتی، ضرر و شکست مواجه می‌شوند، معامله گرانی که با “نه” گفتن و گوش دادن به صداهای گذشته موفقیت خود را محدود می‌کنند.

جلد سوم و چهارم کتاب مرز موفقیت در بورس

جلد سوم و چهارم مجموعه آموزش روانشناسی بورس به قلم آدرین لاریس طغرائی و جیک برنستین نگاشته شده که مهندس مهدی صفایی قادری و محبوبه حاجی زاده آن را ترجمه کرده‌اند. این کتاب نیز همانند جلد اول و دوم حاوی مطالب بسیار مفیدی است که معرفی آن‌ها خارج از حوصله بحث است. ناشر این کتاب انتشارات بورس می‌باشد و چاپ اول آن مربوط به سال ۱۳۹۹ است. این مجموعه چهار جلدی اطلاعات جامعی را در خصوص آموزش روانشناسی بورس در اختیار شما قرار می‌دهد که هر جلد این مجموعه ادامه و تکمیل کننده جلدهای قبلی می‌باشد.

مرز موفقیت در بورس جلد 4

اگر می‌خواهید آموزش روانشناسی بورس با به طور کامل فرا بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به خرید کل مجموعه اقدام کنید. چرا که در برخی موارد هیچ اطلاعاتی نداشتن از داشتن اطلاعات ناقص بهتر است. بنابراین توصیه می‌کنیم با خرید کل مجموعه، نسبت به آگاهی کامل خود در این خصوص اطمینان خاطر کسب کنید. چرا که داشتن اطلاعات ناقص در هر حوزه‌ای موجب سردرگمی شما می‌شود. جهت خرید مجموعه کامل کتاب های آموزش روانشناسی بورس (مرز موفقیت در بورس) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید مجموعه کامل کتاب های مرز موفقیت در بورس

اشتراک گذاری

با نظر سنجی به ما کمک کنید تا بهترین محتوا را برای شما آماده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *